חמודי

יום שלישי, 31 במאי 2011

כתיבת המלצה על אילת

אני אספר לכם על ההמלצה שלי על אלית
אילת היא עיר של נופש ובילוי
נוסעים לכיון דרומה לאילת, מקום שאפשר לטיל. המקום פתוח כחל הזמן.
עונה מתאימה היא קיץ אבל אפשר בכל עונת השנה המקום מתאים לכל הגילים.
הציוד הנידרש הוא בגד ים קרם הגנה ובגדים אני אספר לכם על המיצפה התת ימי המיצפה התת ימי
עשרות אקוריומים של דגים ואלמוגים  מים סוף אקוריומים מעגל גדול שונית ים סוף מוזאון  תת ימי בתוכו כרישים
צבאים הצוללת הצהובה צלילה עד לעומק של60 מטר.  אשונים  אולם הגדי שבו סימול המעניק תחושת מסע לגילוי
נפלאות הים  צפיה בהכלאת בעלי חיים ומיים . ניתן לשלב שיט במרינה באילת  ביקור בפראק וחזרה  בספינת פנינת האלמוגים בפראק יש מרכז  עים חנויות ובתי קפה. הפיעוליות מתקימות בחוף ובמיבנה סגור יש גישה לנכים חוף אלמוג אילת. אני ממליצה לכם ליסוע לאילת ולבקר במיצפה.  

2 תגובות:

  1. מסכים לגמרי!
    יפה אמרת (:
    עיר הבילוים האולטימטיבית היא אילת..

    תודה על הפוסט,
    שרון

    דילים לאילת

    השבמחק
  2. נויוש החמודה!
    אני הייתי באילת 3פעמים ואת לגמרי צודקת.
    זאת עיר מדהימה של נופש כיף ובילוי.
    הכתיבה שלך מדהימה ויפה אני רוצה שתכתבי עוד ♥ שרון.

    השבמחק